Dr Hulda Clark, de parasieten en Candida

Daar zit ze: veertig jaar, blonde keurig opgestoken haren, heldere blik in de ogen. Waarom is ze bij me? “Ik voel me zo moe eigenlijk al een hele tijd. En -vertrouwelijk buigt ze zich naara mij voorover- ik heb jeuk. Nadat ik met haar de candida vragenlijst heb doorgelopen is de conclusie duidelijk: een candida infectie.
Naadat ze recepten voor een suikervrije manier van eten heeft meegekregen gaat ze weg. Daarna houden we regelmatig contact: de nieuwe manier van eten vindt ze moeilijk maar ze heeft wel het gevoel dat er iets veranderd. Maar na een tijdje komt er een stagnatie. De vervelende jeuk blijft aanhouden.
Als een candida kuur niet helpt is het verstandig na te gaan of er parasieten in het spel kunnen zijn. Deze mevrouw wilde een kuur van Dr. Hulda Clark gaan doen. De meningen over deze kuur zijn verdeeld. Sommigen zijn erg tegen bijvoorbeeld de vereniging tegen kwakzalverij: http://www.kwakzalverij.nl/1159/Dr_Hulda_Regehr_Clark_de_koningin_der_kwakzalvers_1928_2009_
Ik heb gezocht naar positieve ervaringen maar ik kwam enkel positieve ervaringen tegen op sites die de kuur ook verkopen, daar word ik altijd een beetje achterdochtig van eerlijk gezegd. Nu ging het mevrouw niet om de zapper maar om de kuur met diverse kruiden: zwarte walnoot, wormwood en clovves. Ze kreeg daarbij een schema van 20 dagen waarop diverse doseringen van middelen stonden aangegeven van de middelen. Na 10 dagen kuren belde ik mevrouw op en ze sprak verheugd over de verbeteringen: vermindering van de jeuk, vaker naar de wc voor de grote boodscap die er verder prima uitziet qua kleur, geur en structuurt. Enkel had ze last van een vol gevoel en ze was nog niet helemaal klachtenvrij.
Het klinkt veelbelovend, alleen is het maar een enkele observatie die ik heb gedaan met deze kuur. En het is vrij prijzig: deze mevrouw was 63 euro kwijt voor middelen plus verzendkosten terwijl een anti wormen middel bij de drogisterij een euro of 2 kost.

Hebben jullie ervaring met Hulda Clark en haar producten? Laat het me weten, ik ben erg benieuwd. Reageren kan altijd via twitter:@susannevandoorn

Over Mindfunda

My name is Susanne van Doorn, I am a Dutch psychologist. I have been working with psychology, dreams and mythology ever since I finished my study of psychology at Tilburg University. I made this site to share insights, and recent scientific articles about the brain, dreams, and mythology for use in your personal life. A Mindfunda a day keeps the doctor away: a healthy mind in a healthy body. If you are a blogger yourself, you’re invited to submit a blog (if you use the contact form I will get back to you asap) on the subjects of science, mythology or psychology.
Dit bericht werd geplaatst in Geen categorie en getagged met , , , . Maak dit favoriet permalink.

2 reacties op Dr Hulda Clark, de parasieten en Candida

  1. Jonathan zegt:

    Je kunt ook zelf de kruiden in dit mengsel kweken. is niet zo moeilijk.

Geef een reactie

